Jak získáte body a jak vlastně funguje celý náš věrnostní systém?
Jak funguje věrnostní program?

![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Chcete-li směnit Vaše body za atraktivní ceny, napište do poznámky Vaší příští objednávky o jaký výrobek máte zájem a my Vám ho odešleme spolu s objednávkou. Body Vám budou strhnuty z Vašeho aktuálního bodového konta.
Co musím všechno splnit, abych byl/a zařazen/a do věrnostního programu?
Prvním předpokladem je, že jste plnoletí, což jste potvrdili při vstupu na naše webové stránky. Dalším důležitým krokem je nutno se do tohoto programu registrovat. Přesto, že náš internetový obchod umožňuje nákup i bez této registrace, což je určitě pro spoustu zákazníků příjemné, tak v tomto případě není technicky možné z důvodů chybějících údajů tyto věrnostní body přičítat.
Jsem registrovaný, nakoupil jsem, odeslal objednávku ale body nevidím?
Převod bodů řídí náš systém a body jsou převedeny ve chvíli, kdy je objednávka převzata na prodejně, nebo je expedována dopravcem na Vaši adresu uvedenou v objednávce. Převod probíhá jakmile si objednávku přeberete, od dopravce.
V případě, že si z jakýchkoliv důvodů objednávku nevyzvednete ve stanovené lhůtě 7 dnů (u jednotlivých dopravců se tato doba může lišit), pak Vám bude celá objednávka stornována a body nebudou k Vašemu účtu přičteny. To samé nastane i v případě, že již věrnostní body byly převedeny na slevový kupon, tento kupon bude automaticky neplatný.
Body mi byly přiděleny, vidím je i ve své administraci, jak je mohu vyměnit za slevový kupon či atraktivní bodové ceny?

Kolik je vlastně samotná hodnota nasbíraných bodů?

Mohu o nasbírané body přijít?
Závěrečné ustanovení:
Provozovatel bodového systému společnost 2H Service s.r.o. si vyhrazuje právo měnit bodové ceny a to hlavně z důvodu doprodeje či vyřazení výrobků z prodeje. Tyto pak budou nahrazeny novými cenami.
Nejnovější od KourimLevne.cz
3 komentáře
-
Odkaz Komentáře
pátek, 23 březen 2018 10:22 napsal(a) Bill
Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon every day.
It will always be helpful to read articles
from other authors and use something from their sites. -
Odkaz Komentáře
čtvrtek, 30 březen 2017 12:10 napsal(a) Věra Velebová
Dobrý den.
Kupovala jsem v prodejně na Proseku cigaretu Vaporesso Target za cenu 1890,- a liguid za 99,- .Paní prodavačka mi věrnostní kartu nenabídla.Kontaktovala jsem vaši operátorku on-line a ta mne odkázala na e-mail Info@kourimlevne.cz abych odeslala své jméno a že mi budou body přičteny na účet zde na e-shopu.E-mail jsem odeslala a koupi doložila o skenovanou fakturou hned ten den co jsem ji kupovala.Ale do dnešního dne mi od Vás nikdo neodpověděl jak to vypadá a jestli mi budou body přičteny.Děkuji za odpověď a přeji hezký den. -
Odkaz Komentáře
úterý, 31 květen 2016 19:57 napsal(a) vlastimil durda
Mám Vaši věrnostní kartu již déle, nakupuji na ni v kamenném obchodu, nyní jsem se zaregistroval na Vašich stránkách, ale nevím kam zadat číslo věrnostní karty aby se mi zobrazily moje body..
Za odpověď předem děkuji
Dobrý den,
věrnostní systém na našich prodejnách a na eShopu je odlišný a nelze ho sčítat. Body na Vaší věrnostní kartě sí můžete ověřit v některé z našich prodejen, ty na eShopu vidíte po přihlášení v levém sloupci. Pokud chcete vaše body z věrnostní karty převést do eShopu, napište na info@kourimlevne.cz a v horizontu několika dnů Vám budou body převedeny. Nicméně již nebudou platné na prodejnách.
S pozdravem David Hýsek
Zanechat komentář
Ujistěte se, že zadáte požadované informace, tam kde je vyznačeno (*). Kód HTML není povolen.